תומר הדר
דאצ'יה חשפה לפני שעה קלה את הדור החדש של הדאסטר. אם אתם לא יודעים מה זה דאצ'יה דאסטר, סימן שאתם חיים במאדים אבל לטובת יושבי המאדים, הנה הסבר קצר: דאסטר הוא רכב הכביש שטח העממי של דאצ'יה. אולי זו טעות לקרוא לו כביש שטח, כי גרסת ההנעה הכפולה שלו, במיוחד עם מנוע דיזל, בהחלט יודעת לעשות שטח. כמו כל הדאצ'יות, גם דאסטר מבוסס כמובן על מכלולים מוכחים וותיקים של רנו והדגם החדש, שדאצ'יה חשפה בנתיים כמה שבבי מידע אודותיו, וגם כמה תמונות, אינו צפוי להיות שונה.

אחד הביטויים שחוזרים על עצמם שוב ושוב בהודעת דאצ'יה היא ALL NEW, החדש לחלוטין. מדוע? ובכן, בואו נודה: שימו דאסטר חדש ליד דאסטר ישן וגם לכם יהיה אולי קשה להבחין בהבדלים, לפחות במבט הראשון. אז מה דאצ'יה מפרסמת בהודעתה הקצרה ?

• איך הפכה דאצ'יה למותג הרכב הצומח בישראל?
קודם כל, שהדאסטר החדש יהיה קשוח בדיוק כמו קודמו, שזה סבבה. שתהיה לו תאורה חדשה, קו מותניים גבוה יותר, שמשה קדמית שהוזזה קדימה ב-10 סנטימטרים שלמים כדי להעניק עוד מקום ליושבים ברכב וגם חישוקי 17 אינץ'. יותר מזה הם לא מספרים ואנחנו לא רוצים להתעסק עם הסיקורטטה.
