רוני נאק
טלקר, יבואנית קיה, מתחילה לשווק את הדור השני של NIRO על פלטפורמה חדשה ובסיס גלגלים ארוך יותר ב-2.0 ס"מ. בסיס הגלגלים יוצר רכב בעל מידות גדולות יותר מקודמו מן החוץ וגם בחלל הפנים. קיה יצרה ל-NIRO החדש את המראה המותגי העדכני בעל האבולוציה של "אף הנמר" האייקוני של קיה ומקרב את הנירו העממי קרוב יותר לדגמים היקרים יותר בהיצע של היצרן. המידות העדכניות הן: 4,420 מ"מ (+65 מ"מ), רוחב של 1,825 מ"מ (+10 מ"מ), גובה של 1,545 מ"מ (+10 מ"מ), ובסיס הגלגלים כעת הוא 2,720 מ"מ (עלייה של 20 מ"מ). בנוסף טלקר מציעה מבחר של שמונה צבעי מרכב הניתנים לשילוב עם 2 צבעים עבור קורות C.

הקוקפיט הוא כמובן דיגיטלי מלא בשתי קונפיגורציות: מסך מגע 10.25 אינץ' למולטימדיה ולוח מחוונים 4.2 אינץ' או 10.25 אינץ' לגרסה החשמלית. כל זה משולב בארכיטקטורת הפנים החדשה של KIA כפי שפגשנו בקיה ספורטאג' החדש. כמו אצל אחרים תמצאו שימוש בחומרים ממוחזרים בתא הנוסעים – למשל בדיפון התקרה. יש קישוריות מתקדמת לקארפליי ואנדרואיד, אין מנוף הילוכים אלא בורר אלקטרוני וגם משטח טעינה אלחוטי לניידים תומכים.

יחידות ההנעה שבהיצע כוללות (בינתיים) יחידת PHEV (פלאג אין הייבריד) עם מנוע 1.6ל' אטמוספרי עם 104 כ"ס ומנוע חשמלי עם 83 כ"ס לתפוקה משולבת של 183 כ"ס. הטווח החשמלי הוא 61 ק"מ לפי תקן WLTP. יחידת ההנעה השניה היא 100% חשמלית עם מנוע 204 כ"ס, הנעה קדמית, וסוללה בעלת קיבולת של 64.8 קוט"ש. הטווח לפי WLTP הוא 460 ק"מ וניתן להינות מטעינה מהירה של עד 100 קו"ט.
במפתיע שתי הגרסאות מורשות לגרור: 1,300 ק"ג לגרסת PHEV ו-750 ק"ג לגרסת EV החשמלית.
בתחום הבטיחות נציין 8 כריות אוויר, מערך סיוע ובטיחות אקטיבי לנהג, דירוג בטיחות 7 של משרד התחבורה וגם 5 כוכבי בטיחות NCAP.
אין רמות אבזור נוספות מעבר ל: פלאג אין ו-EV (כמו שהכרנו בעבר למשל EX, אורבן וכיוב'). המחירים עומדים על 185 אלף שקל לפלאג אין ו-200 אלף שקל לנירו החשמלית.