יום שלישי , 16 יולי 2024
מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה - עם יותר איבזור וסטייל. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן
מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה - עם יותר איבזור וסטייל. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן

ניסאן נבארה מתחת לאפס

תומר הדר

בשונה מטויוטה היילקס, איסוזו די מקס ודומיהם, דווקא ניסאן נבארה אינו משווק בישראל. הטנדר של ניסאן שווק בישראל בעבר והציע פלטפורמה מאוד מעניינת שכללה מנועים חזקים ונעילה אחורית בחלק מן הדגמים, שלא לדבר כמובן על עשרות אפשרויות לשיפור ושדרוג, אך דווקא כאשר הנבארה קיבל מנועי יורו שש יעילים הוא נעלם מן השוק הישראלי. עם זאת, באירופה הנבארה ממשיך לעשות חיל ושפע הגרסאות המיוחדות הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד.

מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה - עם יותר איבזור וסטייל. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן
מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה – עם יותר איבזור וסטייל. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן

הגרסה העדכנית ביותר היא הנבארה Trek-1° ממנה ייוצרו רק 400 יחידות. ה Trek-1° מבוססת על הנבארה טקנה וכוללת תאורת LED  ראויה וקשת התהפכות, כמו גם מדרגות צד. המנוע מוכר היטב בין היתר ממרצדס X  קלאס– מדובר בטורבו דיזל של ניסאן, בנפח 2.3 ליטרים המפיק 190 כוחות סוס מכובדים ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שבע מהירויות.

מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה - עם יותר איבזור וסטייל. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן
מהדורה מיוחדת של טנדר ניסאן נבארה – עם יותר איבזור וסטייל.  יש גם בלבן. לישראל הוא לא מגיע. צילום: ניסאן

Check Also

BYD חונכת מפעל בתאילנד

עם נפח יצור של 150 אלף מכוניות חשמליות בשנה. BYD חונכת מחר מפעל חדש בתאילנד אשר עתיד לייצא רכב חשמלי גם לאירופה. מה עם ישראל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × five =