רוני נאק
הבוקר הציגה לובינסקי יבואנית פיג'ו, את הדור החדש של פיג'ו 308 GTI. גרסה שהיא אבן דרך בהיסטוריה של פיג'ו ועם אילן יוחסין מפואר מאד. המחיר: 189,900 שקלים.
פיג'ו 308 GTI מציעה יחידת כוח עם 270 כ"ס ו-33.6 קג"מ שמופקים ממנוע בנפח 1.6 ליטר בנזין טורבו והוא משודך לתיבה ידנית עם 6 הילוכים. כדי להבטיח שהכוח יעבור ביעילות את הגלגלים והאספלט, הציר הקדמי מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני מסוג TORSEN המפצל את חלוקת המומנט לגלגל בעל האחיזה העדיפה.
![פיג'ו 308 GTI מושקת בישראל. החל מ-190,000 אלפי שקלים. 270 כ"ס מ-1.6ל' טורבו. צילום: פיג'ו](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/03/39882-2027qn2gey-whr.jpg)
בנוסף מתלי הפיג'ו 308 GTI הונמכו ב-11 מ"מ וכוילו כדי להתאים לתפקידם החדש בכלי רכב בעל התנהגות כביש מחודדת יותר. בהתאם ליכולות התאוצה וההתנהגות, ה-308 GTI מצוידת בבלמים מחזוקים – צלחות בלימה בקוטר 380 מ"מ וקאליפרים בצביעה אדומה – כדי להודיע לכולם שמדובר בכלי רציני. יש גם חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', צמד מפלטים מאחור, פגושים עמוקים מלפנים עם פתחי יניקה מוגדלים ואף אפשרות לצביעה הדו-גוונית של פיג'ו.
![פיג'ו 308 GTI מושקת בישראל. החל מ-190,000 אלפי שקלים. 270 כ"ס מ-1.6ל' טורבו. צילום: פיג'ו](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/03/39783-gkrwhp8im2-whr.jpg)
לפי דובר לובינסקי השקת מכונית ספורט זו תאפשר לקבוצת לובינסקי בכלל ופיג'ו בפרט להגדיל משמעותית את הנוכחות בקבוצת רכבי הספורט שפונים לחובבי הנהיגה.