רוני נאק
למי שפורשה קאיין טורבו GT גורמת לפהק בשיעמום, TECHART מספקת את MAGNUM, שהוא פירוש משלה לאופן שבו קאיין שלא מתנצלת צריכה להיות.
בזמן שתשומת הלב של רובנו הייתה מופנית לקסם החשמלי שמגיע מסין – מסך גדול ופלסטיק זול – סדנת טקארט הגרמנית (משנת 1987 מתמחה באביזרים ושיפורים לכל דגם של פורשה באשר הוא) מציגה את הדור החמישי של מאגנום על בסיס קאיין קופה טורבו GT – שבינינו היא די בסדר גם במצבה הסטנדרטי.

טקארט עיצבה את החזית בצורה שונה לגמרי מהמקור עם פגוש מאסיבי, כונסי אוויר גדולים ומראה הרבה יותר אגרסיבי – הפרונט מתובל עם מכסה מנוע מ-100% קרבון כי זה יפה ולא כי זה משנה משהו לרכב השוקל כ-2.5 טון. מהצד נוספו כנפיים תפוחות המתכתבות עם חצאיות מעוצבות מחדש. מאחור, שם למטה תמצאו דיפיוזר להחלקת יציאת האוויר שמתחת לרכב, פס LED רוחבי עם כיתוב TECHART המחליף את הפורשה המקורי וכמובן מערכת פליטה ספורטיבית בעיצוב של טקארט – עם סופיות במרכז הרכב ממש מתחת ללוחית הרישוי.

אגזוז זה חשוב כדי לאפשר לתחנת הכוח לנשום כשורה. בעזרת מחשב ניהול חדש ועוד תכשיטים מתחת למכסה הקרבון, הספק המנוע של הקאיין טורבו GT עלה ל-930 כ"ס ו-112 קג"מ (ברור שלא חשמלי, מה חשבתם…). החברה מציינת זמן של 2.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית ל-330 קמ"ש המשאיר מרווח בטחון של 20 קמ"ש עד למהירות של 350 קמ"ש שהסדנה מאשרת כי הרכב מהונדס להגיע לשם (קריצה-קריצה).
אם זה לא מספק לכם חוויה מספקת, טקארט מציעה גם מערכת פליטה אקוסטית יותר. sport exhaust system – מיועדת בדיוק לכם, אנשי הצומי, עם יציאות בצידי הרכב המספקות צליל עמוק, מהדהד ועוצמתי. חובבי הביצועים יהנו יותר – זה מה שהם אמרו – ממערכת הפליטה האחורית.

טקארט מציעה את מאגנום בארבע רמות: בודי קיט בסיסי רק של חלקי המרכב, מאגנום ספורט עם מערכת הפליטה המרכזית שם מאחור, מאגנום יוניק המאפשר התאמה אישית גם של המרחב הפנימי ועושר של חלקי קרבון שונים ולבסוף מאגנום "פירסט אדישן" המוגבל ל-25 יחידת (בתרגום: "יקר במיוחד") הכולל את הכל פלוס תוויות וחותמות המציינות את הייחוד של הגרסה הזו.
חלומות פז.