רוני נאק
למה לבנות פורשה מקאן בחליפת מרוצים? התשובה: כי אפשר. אך עם זאת, הבה נודה על האמת: פורשה מקאן אינו הבחירה הראשונה באמת בכל הקשור בפורשה ספורטיביות. יש 911, יש בוקסטר, יש קיימן, יש אפילו פאנאמרה. אך עם זאת, מישהו בפורשה אסיה פאסיפיק, החטיבה שאחראית על סין, על יפן, על הפיליפינים ועל עוד מדינות של כסף גדול החליט שזו הדרך הטובה ביותר ללב הלקוחות.

• מבחן השוואתי פורשה מקאן מול יגואר F-PACE
• ליער יתיר עם פורשה קאיין
בניסיון לדחוף כמה מקאן נוספים מחוץ לאולם התצוגה היא לקחה את המקאן טורבו עם חבילת הביצועים, זו שמחלצת ממנו 440 סוסים ולהעניק לו טיפול מייק אובר בסגנון פורשה. כלומר בעיקר לצבוע אותו בצבעי אדום, כסף, שחור ולבן אה לה פורשה רייסינג. ואם מישהו במזרח הרחוק חושב שעבודת הפחחות וצבע הזו מספיקה כדי לעלות על מסלול, אנו כמובן מאחלים לו הצלחה ומקווים שהצביעה היחודית לא תעשה בעיות בכל הקשור בפחחות וצבע.
