רוני נאק
בזמן שבגרמניה VW מאטה את קצב היצור של החשמליות – היא לא מרימה את הרגל מהגז ומניחה את אבן הפינה למפעל סקאוט החדש – השקעה של 2 מיליארד דולרים – כך פורסם אמש.
המפעל יכסה בסופו של דבר 1,100 דונם ויהיה בעל נפח יצור שנתי של 200,000 כלי רכב. סקאוט הודיעה שהיא תעסיק בשיא התפוקה 4,000 עובדים במפעל. היצור הסדרתי אמור – כך לפי VW – להתחיל בסוף 2026.

• מותג סקאוט החשמלי מזמין הנדסה מאוסטריה
סקאוט רוצה "להיסגר" על העיצוב הסופי של ה-4X4 ועל ההנדסה שלו תוך יישור קו עם קבוצת פולקסווגן בתהליכי הרכש והיצור. היתרונות למותג סקאוט יהיו בעיקר באזורי הרכש שבהם ניתן לנצל את שרשרת האספקה העולמית וקטלוג החלפים של קבוצת פולקסווגן (בואו נקווה שלא נקבל מאותתים של פולקסווגן בורה).
תחום רכש מרכזי הוא כמובן הסוללות. צרכנים רבים מורתעים מהמחירים הגבוהים של רכב חשמלי והמצבר, שכבר כיום הוא בין הרכיבים היקרים ביותר, הפך למוקד חדש לניסיונות של יצרניות הרכב להפחית עלויות. סקאוט לא ציינה מי יהיה הספק של תאי סוללות, אבל מקור בחברה ציין כי הסוללות המשמשות את החשמליות מסדרת ID, לא יעבדו עבור SCOUT.
שני דגמי סקאוט החשמליים יתגלגלו על פלטפורמה חדשה של שלדה נפרדת. דבר אשר מנהלים בחברה טוענים שהיא ייחודית למותג. נחיה ונראה