תומר הדר
רק השבוע סיפרנו לכם על הצגת סיאט אטקה בישראל וכבר יש מי שמנסה לקחת את סיאט אטקה קצת יותר רחוק: JE DESIGN הגרמנית, שמתמחה במוצרי פולקסווגן אאודי הציגה את מה שהחברה טוענת שהוא קיט הטיונינג הראשון לסיאט אטקה, שמיועד לטפל הן בעיצוב (השמרני. הלו, זה סיאט) והן בביצועים.

קודם כל מכאניקה: הקיט כולל מיפוי מחדש למנוע הדיזל הבכיר, שמעלה את הספקו מ-190 כוחות סוס ל-210. מבחינת מתלים, הקיט מאפשר בחירה בקפיצי הנמכה פרוגרסיביים שמנמיכים את האטקה ב-30 מילימטרים ומיועדים לעבוד עם הבולמים המקוריים. את המרווח שהצטמצם בין הגלגל לכנף ממלאים חישוקי 20 אינץ' (יש גם 21) בצבע שחור גרפיט ןמערכת פליטה משודרגת, שהחברה לא בדיוק מפרטת את קוטרה ואת מאפייניה.

בחזית הקוסמטית מספקת JE ספוילר אחורי צנוע וזהו בעצם. דווקא הינו מצפים מהאפטרמארקט שיעניק לסיאט אטקה קצת הרפתקנות שחסרה לה מהמפעל, אבל זה רק אנחנו.