יום שלישי , 16 יולי 2024
זו סיאט לאון אקספיריאנס - והיא ממש קשוחה בדיונות - רואים? צילום: סיאט
זו סיאט לאון אקספיריאנס - והיא ממש קשוחה בדיונות - רואים? צילום: סיאט

כזו סיאט בדיוק

תומר הדר

לסיאט יש לאון שטח. קוראים לה לאון  X PERIENCE .הבעיה עם רכבים כאלה היא שהם לעתים קרובות נשכחים- במיוחד כאשר מעליהם מוצב רכב כביש שטח מצליח "אמיתי", כלומר סיאט אטקה ואז היצרן נזכר שצריך לקדם את הדגם כדי שלא יכחד. מה עושים?

זו סיאט לאון אקספיריאנס - והיא ממש קשוחה בדיונות - רואים? צילום: סיאט
זו סיאט לאון אקספיריאנס – והיא ממש קשוחה בדיונות – רואים? צילום: סיאט

במקרה של סיאט, מכיוון שמדובר ברכב בעל מערכת הנעה כפולה, התשובה פשוטה: לוקחים לסהרה. מה? כן, לסהרה, למסע דיונות צנוע יחסית של 22 קילומטרים לאורך כמה דיונות מפחידות במיוחד, כדי להמחיש שהX PERIENCE  אולי אינו אטקה, אבל בכל הקשור ביכולת שטח (צנועה)- הוא בהחלט לא נופל ממנו.

זו סיאט לאון אקספיריאנס - והיא ממש קשוחה בדיונות - רואים? צילום: סיאט
זו סיאט לאון אקספיריאנס – והיא ממש קשוחה בדיונות – רואים? צילום: סיאט

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 + 14 =