יום שלישי , 16 יולי 2024
בדרך לעוד שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק - המחליף של סקודה ייטי. צילום: סקודה
בדרך לעוד שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק - המחליף של סקודה ייטי. צילום: סקודה

סקודה קארוק – מתחיל היצור

רוני נאק

סקודה החלה לייצר את הקארוק. כך מודיעה היצרנית הצ'כית באופן רשמי. למי שחי במימד אחר ואינו מודע לקרוסאובר הבינוני של סקודה– הנה מעט מידע שימושי:  סקודה קארוק הוא בעצם אחיו הקטן של הקודיאק. היצע המנועים יכלול בין היתר את מנוע ה-1.0 המוגדש של סקודה, כמו גם את מנוע ה-1.5 המוגדש של היצרנית, המופיע בגולף מתוחת הפנים, אשר מפיק 148 כוחות סוס. כנהוג בקונצרן פולקסווגן, יש תיבות ידניות כמו גם תיבות DSG- ואפשרויות להנעה כפולה.

בדרך לעוש שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק - המחליף של סוקהד ייטי. צילום: סקודה

בדרך לעוד שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק – המחליף של סקודה ייטי. צילום: סקודהלפי סקודה, הקארוק לא ייוצר במלאדה בולסלאב, עיר הבית של סקודה, אלא במפעל חדש של סקודה הממוקם בקווינסקי, צ'כיה. הקארוק הראשון ימסר ללקוחות כבר באוקטובר הקרוב-והרכבים הראשונים יגיעו לישראל בתחילת שנת 2018.

בדרך לעוש שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק - המחליף של סוקהד ייטי. צילום: סקודה
בדרך לעוד שלאגר? סקודה מתחילה את הייצור הסדרתי של סקודה קארוק – המחליף של סקודה ייטי. צילום: סקודה

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve − 2 =