יום שלישי , 16 יולי 2024
סאנגיונג קוראנדו חדש וכחול
דור חדש של סאנגיונג קוראנדו משווק בישראל. החל ב-144,990 שקלים. צילום: סאנגיונג

אולי הפעם? סאנגיונג קוראנדו חוזר לישראל

רוני נאק

טלקאר – יבואני סאנגיונג לישראל – הודיעה על תחילת שיווק הדור החדש של סאנגיונג קוראנדו. זהו הדור החמישי של הדגם אשר מוכר גם אצלנו מזה כמה שנים טובות – אבל מעולם לא זכה לנפח מכירות משמעותי. הדור החדש מקווה לשנות את התמונה ומציג רכב פנאי מודרני ומתקדם לעילא. בסיס הגלגלים הוא 267.5 ס"מ אשר ממקם אותו בסגמנט של ה-SUV הקטנים (מהם אנו צופים אפידמיה של ממש בחודשים האחרונים). למרכב עיצוב עדכני – מראת שפת העיצוב העדכנית של המותג הקוריאני המתחדש. חבילת האבזור החיצונית כוללת חישוקי סגסוגת 18 אינץ', תאורת יום וזנב LED, מסילות גג – וצללית אופיינית לז'אנר רכבי הפנאי הנוכחית.

קראנדו מאחור
דור חדש של סאנגיונג קוראנדו משווק בישראל. החל ב-144,990 שקלים. צילום: סאנגיונג

הקבינה ותא הנוסעים מכיל אבזור נוחות רב ובו תמצאו מולטימדיה עם מסף 8 אינץ', ממשק למובייל, מצלמת חניה, בקרת אקלים דו-אזורית, חיישני חניה ועוד.

בתחום ההנעה יש מנוע יחיד לבחירה: טורבו-בנזין בנפח 1.5ל' עם תפוקה של 163 כ"ס ו-28.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. ההנעה היא קדמית בלבד (אין אופציה להנעה כפולה) דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. דף הנתונים מלמד על תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ומהירות מירבית של 193 קמ"ש. אותו דף נתונים מצהיר על צריכת דלק משולבת של 14.0 ק"מ/ל'. לא גרוע לרכב פנאי במשקל עצמי של 1,510 ק"ג.

תא נהג קורנדו
דור חדש של סאנגיונג קוראנדו משווק בישראל. החל ב-144,990 שקלים. האבזור המקומי לא הכי דומה לתמונה שסיפק לנו היח"צ. אילוסטרציה בלבד צילום: סאנגיונג

הורידו מכאן את המפרט המלא של קוראנדו החדש

סאניונג קוראנדו החדש קיבל 5 כוכבי בטיחות במבחן ריסוק אירופאי NCAP (לא במפרט הבטיחות הישראלי בו חסר זיהוי דו"ג, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים) . והוא מצוייד גם במערך בטיחות אקטיבי מקורי אשר מכיל אזהרה בפני התנגשות, בלימת חירום אוטונומית, תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית ועוד. יש גם 6 כריות אוויר ומערכות בקרת יציבות ומשיכה.

המחיר של סאנגיונג קוראנדו החדש עומד על 144,900 שקלים.

 

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × four =