יום שלישי , 16 יולי 2024
סובארו אאוטבק חדש - מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו
סובארו אאוטבק חדש - מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו

סובארו אאוטבק חדש


רוני נאק

סובארו חושפת את האאוטבק החדש בתערוכת הרכב בניו יורק. בדומה לכל דגמי סובארו אאוטבק הקודמים, גם הפעם מדובר באותה נוסחה בדוקה ומוכחת שהפכה את סובארו אאוטבק לכה פופולארי בארה"ב, כלומר מנוע בוקסר ומערכת ההנעה הכפולה הסימטרית של סובארו.

סובארו אאוטבק חדש - מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו
סובארו אאוטבק חדש – מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו

סובארו אאוטבק החדש, השישי במספר מאז הצגת הדגם המקורי, מצויד במנוע בוקסר בנפח 2.5 ליטרים המפיק 182 כוחות סוס או לסירוגין, לראשונה באאוטבק, מנוע בנזין טורבו בנפח 2.4 ליטרים המפיק 260 כוחות סוס כנהוג בדורות האאוטבק האחרונים, וגם בלגאסי שעליה האאוטבק מבוסס, התיבה אוטומטית רציפה.

סובארו אאוטבק חדש - מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו
סובארו אאוטבק חדש – מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו

לטענת סובארו, האאוטבק משמר את יכולת השטח המסוימת של הדורות הקודמים הודות למערכת ההנעה הכפולה ולמרווח גחון של 22 סנטימטרים. כצפוי, סובארו מדגישה שהאאוטבק החדש, בדומה לכל דגמי החברה המשווקים בארה"ב מצויד במערכות בטיחות אקטיביות וגם במערכת מולטימדיה הכוללת צימוד לאנדרואיד אוטו ולאפל קאר פליי, המוצג על מסך בקוטר 11.6 אינץ'.

סובארו אאוטבק חדש - מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו
סובארו אאוטבק חדש – מהשלדה ועד לגגון הכל שונה. האם אצלנו לא יסיים ב-0 ק"מ? צילום: סובארו

בנוסף, בהעדר יכולת גרירה של סובארו פורסטר החדש – מתייצב סובארו אאוטבק כגורר העיקרי של המותג לצד סובארו אסנד – שייתכן, אולי, מייבי, יגיע לישראל. אצלנו סובארו אאוטבק מככב ברשימות ה-0 ק"מ עם 55 אלפי שקלים הנחה ממחירו המקורי – סוף מחזור חיים עצוב למדי לאחת המכוניות הטובות יותר שיש בשוק.

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × two =