רוני נאק
סובארו אאוטבק החדש יגיע אלינו בתחילת 2021 – הנה מה שכבר ידוע עליו: מנוע בסיסי יהיה 2.5ל' עם 182 כ"ס, קיימת גם גרסת טורבו XT בנפח 2.4 ל' המפיק 260 כ"ס ו-38 קג"מ (שלא יגיע). ההנעה כפולה קבועה דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה.

בתא הנהג תמצא מולטימדיה חדשה עם מסך ענקי דמוי טאבלט בממדים של 11.6 אינץ' – עוד נוספה פתיחה ללא מגע יד לדלת תא המטען החשמלית וכמובן לא נפקד מקומה של מערכת הסיוע הנהדרת של סובארו "אייסייט".
זהו הדור השישי של סובארו אאוטבק והוא כל-חדש ומתבסס על הפלטפורמה הגלובלית העדכנית של היצרנית. זו מספקת בטיחות משופרת, שיפור מהותי בתכונות הניהוג, בידוד רעשים עדיף וכמובן מערכת מתלים מהטובות שיש בעולם הרכב וברמות המחיר האלה.

• מבחן דרכים סובארו פורסטר ספורט
אנשי השטח ישמחו לגלות שיש כפתור X-MODE השולט בדינאמיות של האאוטבק בכל סוגי השטח – ומרווח הגחון הסטנדרטי עומד על 22 ס"מ מכובדים.

אבל עוד לפני ההאוטבק יגיע ה-SUV הגדול יותר "ASCENT" שיקבל בישראל שם מקומי משלנו. יחידת ההנעה היא הבוקסר טורבו החדש בנפח 2.4ל' המפיק 260 כ"ס ו-38 קג"מ, ההנעה כפולה קבועה דרך תיבת הילוכים רציפה ויש כמובן מערך בטיחות אקטיבי מלא ומצבים לנהיגת שטח. האייס בשרוול של הדגם הזה הוא 7 או 8 המושבים. אלו יהיו מרווחים למדי ברכב בעל ממדים נאים שמיועד בבסיסו לשוק האמריקאי.בסיס גלגלים של 289 ס"מ, אורך כללי של 499 ס"מ, רוחב נאה של 193 ס"ס וגובה של 182 ס"מ (כולל מסילות גג).

ובכן סובארו אסנד (בשמו המקומי) יגיע אלינו ברבעון האחרון של 2020 – במהלך נובמבר/דצמבר – המחיר הצפוי יהיה כ-300 אלף שקלים.