יום שלישי , 16 יולי 2024
רכב תצוגה של סוזוקי לתערכות טוקיו הקרובה - מראה רמזים לכיוונים עתידיים בשטח - כולל הנעה חשמלית, סרנים פורטאליים ועוד. צילום: סוזוקי
רכב תצוגה של סוזוקי לתערכות טוקיו הקרובה - מראה רמזים לכיוונים עתידיים בשטח - כולל הנעה חשמלית, סרנים פורטאליים ועוד. צילום: סוזוקי

סוזוקי העתיד: פנאי, חשמל ושטח

תומר הדר

ב-27 באוקטובר יפתחו שערי תערוכת הרכב של טוקיו – וכרגיל, יצרני הרכב היפנים יציגו את מיטב מרכולתם, כלומר בעיקר מכוניות עירוניות, קטנות, מוזרות. בקיצור, כאלה שברוב העולם יגררו תגובות בסגנון "מה?" או "WTF?" אם לא נולדת בחיפה. אך עם זאת, כרגיל, תמיד יש יוצאי דופן. השנה, עיקר תשומת לבנו תוקדש כמובן לסוזוקי, הצפויה להציג דור חדש לג'ימני הקשיש

הנה סוזוקי ג'ימני

אך לא רק על ג'ימני תקום סוזוקי: היצרנית ממהרת כבר בימים אלה להקדים ולחשוף מספר אבות טיפוס לקונספטים שיוצגו בתערוכה עם דגש חזק על יכולת שטח.

מבחן דרכים סוזוקי סוויפט החדשה
מבחן משווה סוזוקי איגניס מול דאצ'יה סנדרו

רכב התצוגה הראשון נקרא E SURVIVOR – ומיועד להמחיש כיצד יראו רכבי שטח המיועדים לפאן. בהיבט זה סוזוקי באמת נחשבת ליצרנית ייחודית, אם מישהו זוכר את ה-X90. על פי סוזוקי, הe survivor מבוסס על שלדת סולם, כלומר ככל הנראה מדובר בשלדה של הג'ימני החדש, אך יתר מערכות ההנעה שונות לחלוטין: במקום מנוע בעירה פנימית, יש ארבעה מנועים חשמליים, המבטיחים הנעה לכל הגלגלים וזהו בעצם. מידע נוסף עדיין אין.

סוזוקי XBEE - פנאי רטרו חדש מסוזוקי אשר ייחשף בתערוכת טקיו הקרובה. צילום: סוזוקי
סוזוקי XBEE – פנאי רטרו חדש מסוזוקי אשר ייחשף בתערוכת טקיו הקרובה. צילום: סוזוקי

לצד ה e survivor מציגה סוזוקי גם את xbee – כלומר "קרוס בי" שמיועד להיות מעין רכב כביש שטח בסגנון רטרו. גם כאן, מידע מפורט עדיין אין אך ככל הנראה מדובר בדגם המיועד ליצור, אם אתם ממש בקטע של גרסה מוקטנת של טויוטה TJ  קרוזר

טויוטה TJ

שגם ככל הנראה נמצא בדרכו ליצור.

Check Also

ג'ילי משקיעה במנועי בעירה פנימית

ענקית הנפט אראמקו משקיעה כמיליארד דולרים במיזם משותף ל-ג'ילי הסינית ולרנו במפעל ליצור מנועי בעירה פנימית ותיבות הילוכים לדור הבא של כלי הרכב. עד 5 מיליון מנועים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 + 17 =