רוני נאק
East Coast Defenders יושבת בפלורידה ומה שהיא הכי אוהבת לעשות זה להחזיר לכבישים לנד רוברים ישנים. לצד המתקן בפלורידה היא מפעילה גם מרכז נוסף בקליפורניה ומצליחה ליצור כמה דיפנדרים מרשימים ביותר. למרות שמדובר בחברה צעירה למדי, נוסדה רק ב-2013, הם כבר יצרו דיפנדרים רבים בהתאמה אישית ומעסיקים כיום כ-50 עובדים במשרה מלאה. הם מציעים את שירותיהם לשיפוץ הדיפנדרים הישנים של בעליהם או מייבאים בעצמם כלים לארה"ב ובונים אותם לפי הזמנה אישית. בהיצע יש דיפנדרים 90, 110 ו-130, לנד רובר סדרה 2 וגם ריינג' רובר קלאסי.

• מבחן דרכים לנד רובר דיפנדר 110
אם חשבתם למצא כאן איזה דיל מטורף, אז לא. דיפנדר 110 שלהם מתחיל מ-170 אלף דולרים עם בחירה בין V8 של שברולט או דיזל קאמינס ועד 250 אלפי דולרים לדיפנדר עם מנוע מוגדש ו-650 כ"ס תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ורשימת אבזור מרשימה ביותר.

אם נשאר בעולמות של דיפנדר – ECD מציעה לכם 90 או 110 עם מערכות הנעה חשמליות שמקורן בטסלה. סוללת ליתיום עם קיבולת של 100 קוט"ש, טווח מוצהר של 220 מייל ו-5.5 שניות ל-100 קמ"ש. ההספק עומד על 450 כ"ס.

מה שמביא אותנו ליצירה האחרונה שלהם. ריינג' רובר קלאסי – חשמלי. כל הסטייל והיופי שיש בריינג' רובר המקורי, בלי כל הפיכסה המכאני של לנד רובר בן 30 שנים. זה יכול בהחלט להיות הפתרון האידאלי כדי לשמר את המורשת של ריינג' רובר לעתיד. אז במקום ה-V8 העייף של רובר או שברולט 6.2ל' זללן גם לכאן שילבה הסדנה את יחידת ההנעה של טסלה. אותה אחת שהיא כבר משווקת בדיפנדר. וזה נחמד שכם המרכב נשאר נאמן ככל האפשר למקור הקלאסי והמקסים (למעט חישוקי הגלגלים המחרידים) ויעבור מתחת לרדאר של מרבית האנשים ברחוב.

תא הנהג וחלל הנוסעים קיבל טיפול מקיף יותר עם ריפודי עור בתפירה ידנית, משענות בצורת יהלום, גימור עץ כהים, מיתוג מודרני, מערכת מולטימדיה חדשה עם ממשקי סמארטפון, לוח מחוונים חדש מערכות מיזוג וחימום ועוד.

המחיר של הריינג' רובר החשמלי לא פורסם. אולם בהתחשב בזה שדגמי הריינג' האחרים של הסדנה יעלו בין 170 ל-260 אלפי דולרים – יהיה זה ניחוש די בטוח שהמחיר לא יהיה רחוק מהנ"ל.
