תומר הדר
כמו שאמר פעם אנגלי אחד בתיאטרון עם גג מקש על גדת נהר התמזה: "יגרור או לא יגרור, זאת השאלה". וכאשר מדובר ברכב שטח, מדובר כאן בשאלה חשובה: כי בעוד שכאן בישראל אנו מצפים בכיליון עיניים לטויוטה לנדקרוזר פראדו החדשה באוסטרליה ובשווקים עולמיים אחרים היא כבר משווקת באופן סדיר.
מה יש בטויוטה לנדקרוזר החדשה? ובכן-הרבה חידושים אך לא ממש חדש: המנוע הוא טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטרים, בדיוק כמו בדור היוצא. ויש בנזין V6 כמובן בנפח 4.0 ליטרים שעדיין לא ידוע האם יגיע ארצה. וכמובן שיש LOW ונעילות דיפרנציאל מקוריות.
![טויוטה לנדקרוזר החדש מפגין ארטיקולציה מהי. צילום: טויוטה](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/11/toyota-landcruiser-new-1.jpg)
אז נחזור לגרירה: בישראל גוררים לכל היותר אולי עגלה עם ציוד. באוסטרליה גוררים קרוואן, עם ציוד לשבוע. כיצד טויוטה לנדקרוזר החדש עמד במשימה? – היכנסו כדי לראות