תומר הדר
למי שאינו מכיר – TRD היא חטיבת הביצועים של טויוטה, כלומר בערך כמו מה ש-AMG היא למרצדס, או חטיבת M עבור ב.מ.וו. TRD אפילו מוכרת בשווקים מסוימים (לא בישראל, כמובן) קיטים שמיועדים לשפר את ביצועיהם האפרוריים והנרפים של דגמי טויוטה מסוימים – החל מסופרצ'ארג'ר לטויוטה FJ וכלה בקיט פגושים לקורולה.
![טויוטה CHR משופר TRD. כמו AMG רק של טויוטה. צילום: TRD](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/01/trd-tokyo-auto-salon-17-7-e1484302888194.jpg)
לכן לא מפתיע שTRD עומדת לככב בדוכן של טויוטה בתערוכת טוקיו אוטו סאלון, עם שלושה דגמים מעניינים במיוחד שיקבלו טיפול מקיף של היצרנית. הראשון הוא טויוטה CHR – רכב הכביש שטח ההיברידי שעומד להגיע לארץ במהלך החודשים הקרובים. שלא במפתיע, בTRD בחרו להתמקד יותר בקוסמטיקה של טויוטה CHR הידידותי לסביבה והציגו שני סגנונות.
![טויוטה CHR משופר TRD. כמו AMG רק של טויוטה. צילום: TRD](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/01/trd-tokyo-auto-salon-17-9-e1484302953565.jpg)
הראשון, שנקרא פשוט "אגרסיבי". הרכב הלבן כולל פגוש קדמי שונה ותאורת DRL כמו גם ניפוחים אגרסיביים לכנפיים וספוילר אחורי. האופציה השנייה הופכת את טויוהט CHR הצהוב לסוג של מכונית ראלי, כולל מגיני בוץ אדומים, חישוקי 16 אינץ' והגבהה קלילה.
![טנדר טויוטר היילקס REVO עם כל מה שאנחנו חולמים עליו. צילוום: טויוטה TRD](https://www.automag.co.il/wp-content/uploads/2017/01/trd-tokyo-auto-salon-17-2.jpg)
במידה וכמות השיפורים המוגבלת והצנועה מעט מאכזבת, אל דאגה: בדוכן של TRD יש גם טנדר טויוטה היילקס (הופה, כולם בהקשב) שנקרא היילקס REVO. ההיילקס REVO כולל חישוקי 18 אינץ' עטויי גומי אגרסיבי (טויוטה לא מפרטת את המידות), כלוב התהפכות, מיגון וגם הגבהה צנועה יחסית של 2 אינץ' ושנורקל. בישראל הוא היה יורד מהכביש. בטוקיו, הוא הולך לתערוכה.