יום רביעי , 14 אוגוסט 2024
כמו איסוזו צ'אנלנג' אבל אחרת - למבורגיני אורוס בשיירה יקרה במיוחד באיסלנד. צילום: VW
כמו איסוזו צ'אנלנג' אבל אחרת - למבורגיני אורוס בשיירה יקרה במיוחד באיסלנד. צילום: VW

למבורגיני אורוס "כובש" את איסלנד

תומר הדר

כיצד תוכל למבורגיני להוכיח לעולם כי URUS , רכב הכביש שטח שלה הוא כמובן כביש, אבל גם שטח? התשובה נמצאת באיסלנד. אותו אי סחוף רוחות ושלגים שמעמיד אתגרים בפני כמעט כל רכב שטח. שלא לדבר כמובן על כביש-שטח, אלא אם נגיד יצרן הרכב מתכנן מראש מסלול שיגרום לרכב להיראות טוב.

אבל עזבו את זה, הבה נתמקד בשיירה של שבעה למבורגיני URUS שהיצרנית שלחה לערבות איסלנד. לפי למבורגיני,השיירה שיצאה מרייקיאוויק וגם סיימה ברייקיאוויק כיסתה מרחק בהחלט לא פשוט של 900 קילומטרים ביומיים בלבד במהלכו נתקלה בכל התנאים האפשריים, החל בשמש וכלה בשלג, משבי רוח וכמובן גם לא מעט שטח, עמו התמודדו הלמבואים בקלילות האופיינית לרכב שצויד במנוע בנפח 4.0 ליטרים המפיק 641 כוחות סוס.

כמו איסוזו צ'אנלנג' אבל אחרת - למבורגיני אורוס בשיירה יקרה במיוחד באיסלנד. צילום: VW
כמו איסוזו צ'אנלנג' אבל אחרת – למבורגיני אורוס בשיירה יקרה במיוחד באיסלנד. צילום: VW

Check Also

דגמי יונדאי ממשיכים לגרוף פרסים

שישה פרסים שהוענקו על ידי המגזין היוקרתי NEWSWEEK מסמנים את יונדאי איוניק 5, איוניק 6 ואת האלנטרה הייבריד כבחירות הטובות ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

thirteen − 12 =