תומר הדר
וולוו מציגה באופן רשמי את V60 קרוס קאנטרי – גרסת הסטיישן – שטח של וולוו S60. למי שאינו מכיר, בוולוו עלו לפני כמה שנים על הפוטנציאל הטמון בלקחת מכונית סטיישן תמימה, להגביה אותה כמה (וכמה) מילימטרים, לצייד אותה במערכת הנעה כפולה ולשלוח אותה לצוד גולשים, חובבי רכיבה על אופניים וסתם מי שלא רוצה לוותר על כל הנוחות שמגיעה עם מכונית סטיישן מנהלים. וכך נולדה וולוו V60 קרוס קאנטרי.
שלא במפתיע, וולוו V60 קרוס קאנטרי מבוססת על V60, גרסת הסטיישן של וולוו שוולוו טוענת שעוצבה בהשראת "סקוגן" (יער בשוודית). מה שהופך את וולוו V60 קרוס קאנטרי למכונית יותר ראויה לשטח מאחותה הסטיישנית הפשוטה היא תוספת של 75 מילימטרים למרווח הגחון, מערכת הנעה כפולה וגם מערכת בקרת ירידה במדרון, כמו גם מצב OFF ROAD מיוחד שוולוו מדגישה שהופך את ה-V60 קרוס קאנטרי ללועסת סלעים קטנה.

• חסוך אלפים בקנית רכב חדש
• מבחן דרכים וולוו XC40
טוב, יותר לועסת אזוב שוודי, אך אתם מבינים למה הכוונה. שלא במפתיע, וולוו מדגישה שכמובן שכל מערכות הבטיחות המקוריות של וולוו יופיעו גם כאן, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, התראה מפני תנועה חוצה מאחור וזיהוי תמרורים. וולוו מדגישה שהיצע המנועים הרגיל של האחות ה"אזרחית", ה-S60 יוצע גם לרוכשי V60 קרוס קאנטרי אך הבשורה היותר חשובה היא שבעתיד הלא רחוק יוצעו גם גרסאות פלאג אין הייבריד.
