רוני נאק
היצע דגמי הפנאי שטח של וולוו בישראל גדל היום עם דגם חדש – XC40 – אשר מתברג לקבוצת רכבי הפנאי הקטנים מול מתחרים כמו אאודי Q3, מרצדס GLA ו-ב.מ.וו X1. כמתמודד הצעיר ביותר בסגמנט הפרימיום – ולוולוו החדשה עוד עומדת חובת ההוכחה לציבור בעניין הזה – מציגה וולוו XC40 החדשה ארסנל מרשים של טכנולוגיה, איבזור וכמובן – הרי מדובר בוולוו – חבילות בטיחות אקטיביות מתקדמות.

לצד עיצוב המזוהה עם הדור החדש של רכבי הפנאי מוולוו – XC90 וגם XC60 – אך מצליח להיות שונה מהם ובעיקר בעל זהות עצמאית ולחילופין לא נראה כמו רכב כביש שקיבל ערכת הגבהה וסט פלטיקה מסביב. וולוו XC40 בעל בסיס הגלגלים הארוך ביותר בקבוצה – 270 ס"מ – וזה מאפשר לו להיצע מרווח עדיף לנוסעים וגם פתרונות אחסון מקוריים מאד בתוך הקבינה. זו מצידה מצוידת בלוח מחוונים ווירטואלי, צד מוטימדיה ענקי, מערכות שמע חזקות וממשק מתקדם.

בתחום ההנעה כרגע יהיו זמינים מנועי 2.0ל' טורבו עם הספקים של 190 ו-247 כ"ס – תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים או בהנעה כפולה (עם מערכת האלדקס). בהמשך התכניות של מאיר – יבואנית וולוו – לצרף להיצע גם את הגרסה ההיברידית אשר יציע חיסכון מהותי בצריכת הדלק. לפי וולוו ה-XC40 ההיברידי (יסומן T5) יצוייד רק בהנעה קדמית ויגיע לישראל במהלך שנת 2019.
מחירים ורמות איבזור:
XC40 T5 R Design AWD
|
XC40 T5 AWD Mom+
|
XC40 T5 AWD Mom
|
XC40 T4 R Design
|
XC40 T4 Mom+
|
XC40 T4 Momentum |
299,900 ש"ח | 292,900 ש"ח | 279,900 ש"ח
|
279,900 ש"ח | 262,900 ש"ח | 239,900 ש"ח
|